יום שבת, 28 באפריל 2012

mē – הפרויקט שלי…. דיווח מספר 3!


קוראי היקרים,
אני בטוחה שכולכם כבר סקרנים לדעת איך עבר השבוע....
למי שעדיין לא קרא את הדיווחים הקודמים, אתם מוזמנים לקרוא פה:

אני חייבת לציין שהצמיחה של השערות איטית יותר ויש כבר כמה קרחות וזו כבר בשורה משמחת !!!
הפעם השערות לא הספיקו להתארך כמו בשבוע שעבר, ואורך הזמן של העבודה עם המכשיר ממש מתקצר מטיפול לטיפול.
אני ממש נהנית לעבוד עם המכשיר, התפעול שלו ממש פשוט, זה כיף לעשות את הטיפול לבד ולהיות יסודית ובטוחה שעברתי על כל האזורים ולא פספסתי אף נקודה!
כשהולכים לקוסמטיקאית או למכון להורדת שיער קצת קשה לעקוב ולוודא שאכן עברו כמו שצריך על כל המקומות ולא פיספסו, ככה כשאני עובדת לבד אני בטוחה שאני עוברת על הכל כמו שצריך!
אם אתם מורידים שיער ממקומות שקצת קשה להגיע אליהם, תמיד אפשר להיעזר בבן הזוג או בן משפחה קרוב (קצת זמן איכות לא מזיק לאף אחד...)
אחרי 3 טיפולים (ברגליים) הגעתי ל 50% ניצולת של ה-elose.
בסה"כ אני מאוד מרוצה מהתוצאות בינתיים, אני אחרי 3 טיפולים וכבר רואים תוצאות!
אני מזמינה אתכם לדף הפייסבוק של mē בו תוכלו לשאול לשאלות ולקבל תשובות: https://www.facebook.com/MeMyElosIsrael 

שיהיה לכולכם שבוע טוב!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה